Thursday, December 3, 2009

No title...

Salam, these few days I rasa malas je....nak buat apa2 pun asyik tertangguh je....Guilty conscious often creeps upon me for not being a good mother at this point of time. Aiman asyik tanya bila I nak start jahitkan pyjama untuk dia which I've promised to him way before ramadhan lagi.....Hmm..I pun sendiri tertanya bilalah I nak start buatkan dia....Apa2 pun, walaupun malas, masak tetap going on as normal. These few days hubby tak berapa sihat so bila masak tu...I kenalah masak ikut selera tekak dia tapi tak lupa juga untuk anak2. Normally if hubby is sick, he always prefer to eat soup or porridge which is not to the liking of the kids. Anak2 ni semua suka makan yang pedas2 so when I cooked vegetable soup for ayah, for them I cooked ikan sambal and when I cooked porridge, then it's pasta (yang pedas tau) for them....everybody pun happy kan...layanlah gambar2 kat bawah ni....

sup sayur

ikan sambal

bubur daging

mixed fruit bun






No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails