Thursday, November 20, 2008

Asam pedas ikan pari


Hari ini kita masak asam pedas ikan pari. Dah lama tak masak lauk ni, anak-anak pun suka tapi tak ada daun kesum sebab tadi kita suruh anak bujang kita pergi pasar beli sayur kobis dan daun kesum. Kobis dia beli tapi daum kesum dia kata dah habis...boleh gitu...kalau tak tahu cakaplah tak tahu jangan nak eksyen teror pulak. Hai...nasib baik kat luar ada pokok kari boleh kita letak daun kari. Kalau macam nikan kita rasa macam nak tanam daun kesum pulak kat pasu kat luar tu.... Apa-apa pun kita tak letak resepi asam pedas kita kat sini sebab kita tahu semua orang pandai masak asam pedas kan?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails