Wednesday, August 20, 2008

Brownies




Hari ni Boos order brownies untuk besday colleague dia. Actually dia order last minute....tak sampai hati pulak nak tolak....tapi sebenarnya dia nak order macam2 tapi aku tak laratlah sebab dah penat sangat so aku nak rest buat beberapa hari sebelum start masak semula.
Nak di jadikan cerita, semalam aku sakit pulak......sakit kepala, sakit tekak & sakit seluruh badan....nak bangun pun tak larat. Lepas makan ubat, dalam pukul 9 malam...aku pun pengsan sampai pagi.....tak teringat pun tentang brownies yang sepatutnya aku siapkan malam semalam. So pagi tadi masa bangun tidur at around pukul 4.45 pagi tu aku rasa macam menggelabah gitu dan dengan tak membuang masa lepas aku siapkan sarapan untuk hubby & anak2 nak pergi kerja & sekolah, aku pun buatlah brownies tu.....alhamdulillah siap pun.....fuhhhhh.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails